Nyt päätin aloittaa tän kirjoittamisen. Eilen meni hermot kun tuolla kaupungilla astelin. Ittellä ihan hyvät fiilarit, oltiin kaverin kanssa näyteikkunaostoksilla kun tässä vaiheessa kuuta muuhun ei yleensä ole varaa :D
Sitten satuin vaa kuulemaan kun joku melkein aikuinen kommentoi vaatetustani että "tuo on varmaa venäläinen huora". Ja mulla hiukan kiehahti päässä.
NIINKU MITÄ VITTUA!!!
Yritin keksiä syytä siihe sen kommenttiin enkä keksinyt muutakuin sen että jos olet erilainen, siis edes hiukankin, täällä sivistyneessä Suomen maassa sitä ei ymmärretä. Kaikkien tarvisi pukeutua suomi-verkkareihin ja kasvattaa kaljamahaa ja selluliittiä juomalla olutta ja syömällä makkaraa. PERKELE!! Mä oon sellainen ihminen että AINA katson peiliin ennenkuin ulos meen, että kaik o kuosis. Rakastan muotia ja sitä että näytän omasta mielestä hyvältä. Mietin että mitä siinä on väärää??!!??
Päälläni oli musta minihame(ovh 79egee), verkkosukkikset, saappaat, musta takki(ovh 160egee) sekä mun favourite pinkki huivi. Sellainen vaatetusko tekee minusta venäläisen???ja vielä huoran??? voi apua. Nyt kun mietin, ois tehny mieli tarttua sitä keskenkasvuista rinnuksista kiinni ja kertoa että millä helvetin oikeudella se kuvitteli voivansa arvostella mua 10 numeroa liian isoissa housuissansa sekä äidin vanhassa collegessa???
AAAAAAAAAAARGH!!!
En voi ymmärtää miten ihmiset ovat noin ahdasmielisiä. En vain käsitä. Oppiiko suomalaiset ikinä sivistyneemmäksi vai ollaanko me ikuisesti junttikansaa tuulipuvuissamme?

Mutta kuitenkin....edelleen kuljen mun ihanis pinkeis verkkosukkiksis, ja näytän edelleen niin hyvältä kuin voin. Vaikka jonku mielestä olisinki venäläinen huora, hah.