eipäs ole tännekkää tullu kirjooteltua...jospa tässä vähän nyt fiilareita rustailis ylös.

minusta tuli sitten tuossa lokakuussa virallisesti laphalainen, manse vaihtui joukkoliikennettömään Tornioon, hiukan pienempiin ympyröihin. Ilokseni olen kuitenkin saanut huomata että ihmiset ovat aivan ihania ja fiilis on rento...ihmisillä ei ole kiire mihinkää, on enemmänkin "otetaa löysin rantein"- meininkiä ;-)
hyvin oon sopeutunut. Työkaverit ovat mukavia ja meillä on hyvä yhteishenki, mikä on prkln tärkeetä.
Ja tykkään työstäni kun on enemmän haasteita :-)

mitäs muuta....seurustelen edelleen, saman miehen kanssa johon kesällä junassa tutustuin ja meillä mennee kyllä hyvin. Mitä nyt mulla on aina aika ajoin omat pikku kriisini itseni kanssa, mutta parisuhde sujuu.

Eilen kyllä tuntui taas että ahdistupaniikki meinas iskee ku taas iski tajuntaan että EI HELVETTI- OLEN KAHLEISSA!!! mutta aikani kun asiaa sulattelin ja mietin niin sain itselleni järkeistettyä että minulla on asiat loppupelistä hyvin, kun on työ, kämppä ja mies joka mua rakastaa ihan valtavasti...
hmmh...miksi silti pitää joskus jäädä pohtimaan että voisiko sitä olla jotakin enemmän??
tällä en tarkoita(siis en MISSÄÄN NIMESSÄ TARKOITA) perheenlisäystä enkä muutakaan enemmän kahlitsevaa, sitä vaan aina välillä alkaa miettimään omaa elämäänsä ja sen merkitystä...ja sitä että mitä se onni sitte on. Välillä se asia hämärtyy eikä ittekkää tiiä mitä se sitte loppupelistä on...
Mun mieli on kuin vuoristorata, välillä mennään lujaa ja korkeella ja välillä hidastellaan ja mennää matalemmalla...melkoinen tuuliviiri oon mieki.. voin vaan kuvitella millaista mun kanssa on elää, niinku sen toisen osapuolen kannalta, ei välttis helppoo. Onneksi ainakin tähän asti, mies on ollut hyvin ymmärtäväinen ja sen kanssa voi puhua kaikesta, mikä on aivan ihanaa <3

niin ja tietenkin sokerina pohjalla.....seksi on ihan LOISTAVAA!!!!! UUHJEA BEIBI GRRRRRRRRRR!!!!!

tänään tuntuu että asiat on taas ihan hyvin(mulla on muuten pahanmoiset pms:ät täl hetkel käynnis), ei ole suuria odotuksia vuoden vaihteelle, ehkä käydää kaupungilla katsomassa ilotulitusta(vittu mahtavaa)...siinäpä se.
Huomenna mennää shoppailee, tarvis uusia tissienkannattimia ja jos jotaki kenkuloisia kattelis....:-)

kirjoittelen taas lisää ku asiaa on....

nyt menen kahvittelemhaaaaaaaaaaaaan....

näihin action-tunnelmiin! :-)

- Jii- the laphalainhen