nykyään melkein kaikki ihmiset löytyy tuolta facebookin ihmeellisestä maailmasta. Itsekin menin sinne liittymään vaikkakin aluks naureskelin koko ajatukselle ja koukkuu jäin...joka päivä pakko käydä kattoo mitä ihmeellisyyksiä on sattunu ja tapahtunu ja keneltä on tullu flirttejä jne....

Mutta,rupesin vain miettimään kun olen saanut flirttikutsuja itseäni 7 vuotta nuoremmilta pojilta!! Väkisinkin tulee ajatus että "hyi se on kuvottavaa, ne on hei alaikäisiä"..mutta mitä ne aattelee ku ne laittaa koht 25-veelle flirttikutsuja. Olenko minä jo kypsempi nainen?..en voi meinaan ymmärtää mitä joku 17-vuotias voi minusta haluta.Tai no siis kyllähä mä tiedän mutta en ymmärrä sitä että kuvitteleeko sen ikäinen oikeasti että innostuisin jostaki niin nuoresta. APUA! Sitten minun pelkoani ja ahdistustani ei auttanut käyty keskustelu työkaverini kanssa, joka oli sitä mieltä että olen kääntymässä kypsempään luokkaan. Mutta enhä mä ole vielä edes vanha,mutta ehkä sellaisen 16-vuotiaan mielest oon sellainen kypsä ja kokenut nainen. Heh, loistavaa!!

Mutta loppupelist...Eihä se voi olla niin....ei vaan voi. En halua uskoa sitä. Olen ikuisesti nuori,kaunis ja kypsä. Ihan sama minkä ikäinen :D Ja niin on kaikki muukki naiset!

 

*Jii lopettaa ikäkriisinsä heti tähän ja nyt