olipas sitten melkoinen viime viikko...ei oikeen tiedä mistä alkas. Kaik vaa meni vituiks.

Tää epäonni alkoi siitä kun sain s.postia kouluttajalta että hän ei ollut onnistunut saamaan kirjoitelmiani koneellaan auki kun minä onneton olin sen väärään muotoon tallentanut. Ja tottakai ne alkuperäiset kirjoitelmat oli kirjoitettu eksäni koneella ja siis toki ne olin jo poistanut. Onneks olin lähettänyt oikoluettavaks äitille toisen esseen ja sain sen sitä kautta. Toisen jouduin uudellee kirjottaa,prkl. Vähä vitutti. Päätin kirjottaa sen viime keskiviikko-aamuna loppuu ja sit laittaa s.postilla se menee eteepäi..niin tottakai aamulla netti ei toiminu ja siin kiukunpuuskissani sit päätin lähtee lenkille ja ostaa puheaikaa luurii. Sit ku piäsin ärrälle niin siellä oli tiskin takana joku prkln tumpelo jonka työn aikaasaannoksia jouduin jäämää venaa hetkeks....*huohvittuhuoh*

Kotio ku tulin ni yllätys,netti toimi ja äkkiä skriivasin essee valmiiks ja laitoin sen etiäpäi. Wau,oli aika hieno fiilis :D

Mutta tää mun epäonni ei ny tuoho lopu vaa siitä tää kaik alkoi...torstaina mul ol koulutuspäivä tikkurilas...olin ostamas junalippua aamulla TIKKURILAAN ja klo 7:02 junaan...sain lipun 6:57 junaan HELSINKIIN!!! oli oikee kiva ku huomasin raiteella että "jaa,tuo on toi mun juna josta ovia laitetaa kii"...ja sit juoksujalkaa junaan...onneks kerkesin. Sit toki kävin purnaamassa tikkurilan asemalla että mikä prkln apinatyöntekijä siellä o ollu...ja vastaukseski sain vaa et "menee omaksi tappioksi"..voi vittusiisjoo!sitte siinä vitutuksessani kärvistelin päivän skoles....ja kun ilta koitti ja saavuin takas kotiin,niin sain palkkakuittini johon ei ollu tullu mun lomapalkkaa,mitä olin odottanut kuin kuuta nousevaa. Sitten iski sellainen ahdistuspaniikki et "Millä vitulla maksan mun uuden kämpän vuokran ja vakuuden".

Sit piti pomolle rimpauttaa ja onneks asia hoitui parhain päin. Mutta...vielä sitten illemmalla...sain vittu koneelleni sen prkln mese-viruksen ja sit 3 tuntii väksläsin konee kans et sain sen poistettua. Ja mun olis koko seki aika pitäny pakata mun kamoja eikä istua vittu nenä kiinni koneen ruudussa. Olin siinä vaihees räjähtämäisilläni. Onneks oli ees punkkua,prkl.

Sitten kun koitti ihana perjantai ja menin makselee mun uuden kämpän vakuuksia ja vuokraa...niin maksuautomaatil tulee teksti "nostoraja ylitetty". WTF???!!!" Sit ei auttanu ku mennä asiakaspalvelijalle venaa et saan nostettuu mun nostorajaa...ja tottakai mun kirjat on mun kotipaikkakunnalla oulussa ja sit se tyyppi joutu soittaaa ouluu ja sitä kautta nostaa mun nostorajaa...en ees tienny et mul oli sellane. SIIS VOI SAATANA! Sit sen jälkkee kaik meniki iha suht normisti.

Kaveri tuli jeesaa muutos,samote mun äiti,eksä ja eksän äiti. Kaikki kamat saatii roudittuu sen perjantain aikana. Äiteen kanssa saatii nukkua yö kamoje keskellä mutta menettelihä tuo.

 

Nyt olen kotona, eilen tulin junalla ouluun ja junamatkaki oli loistava, sielä sitä uusii ihmisii törmää näköjää kans. Nyt onneks kaiken tuon vastustamisen jälkee alkoi ansaitu kesäloma...en tee mtn järkevää ainakaa. Istun terassilla ja shoppailen...se on sitä LOMAA PRKL!!!!!!

 

*J-aku ankkanen