nonnih, ny on sitte kesälomatki vietetty eikä yhtää rusketusraitaa missää. töissä olen jo sen kolmisen viikkoa loman jälkee siis jo ollunna ja tuntuu et ei millää tunnu pääsevän rytmiin mukaa. väsyttää koko ajan eikä muuta jaksa ku olla töissä ja illat kotona rapsutella kissaa. jospa tähä taasen tottus.

lomasta sen verran mainittakoon että hyvin se meni vaikken ruskettunutkaan...kun ihanan miehen menin löytämään...kylläkin 500kilsaa on meillä välimatkaa...mutta kait sen kestää...ainaki vielä toistaseks :D

 

mitähä tässä muuten....aika paljon on tullut bileteltyä, oulussa ja tampereella..viime vkloppuna oltii kamujen kaa baareilemas ja meinattii naispuolesein kaverini kanssa saada mies kimppuumme. oli aika läheltäpiti-tilanne. tämäkin kertoo sen että suomalaiset ovat niin fiksuja kun saavat änkyräviinaa(toki eivät siis kaikki)..mutta tämäkin herra oli ehkä ottanut yhden tai kaks liikaa. kaverimme kaa otettii kuvia toisistamme niin tämä fiksu herra tuli inttää et me sitä kuvattii ja oli repimäs kameraa kädestämme ja hajottamas sitä. minä purin hammasta ja ajattelin et "jos toi ei mee vittuu tosta ni mä avitan sitä hiukan"...jouduttii kamun kaa lähtee vetää ja sitte tää hiippari tajus vaihtaa maisemaa. voi saatana. kaikkee kanssa. sitten kun mentii istuu hemingwayssii nii eiköhä sielläki joku umpijuntti sitte alko kyylää mua baaritiskiltä, sellainen hikinaamainen 50-vee varattu mies,johon en paskasellakaa tikulla koskis...meinas senki kaa mennä hermo kun se oikkee tuolissa käänty kyttää ja niinku KOKO AJAN!!minä sitte reippaana tyttönä menin sen luo ja kysyin et MITÄ VITTUA SIINÄ TUIJOTAT???!! niin se alko mongertaa et onko mulla joku ongelma ja sanoin et JOO, SINÄ!! se sitte pyyteli anteeksi kun sanoin että en halua et mua tollaset tuijottaa eikä se ole kohteliasta. se sanoi että kun olin niin kaunis että se ei voinut olla tuijottamatta, ja mua vaa oksetti. yritin sanoa että hei kuules hanki ikäistäs seuraa että EVVVK!!!se sit lupasi lopettaa häiritsevän tuijottelun..vaan het ku pääsin takas paikalleni, sama homma jatkui..totesimma kamujen kaa et oli baarin vaihdoksen aika :D hah....oikee junttilandia,prkl! *HUOH*

että semmosta tällä kertaa.......'

ikävöin miestäni....se tulee mun luo vasta ens 1,5viikon päästä ja ehkä kuolen ikävään siihen mennessä. onneksi on tooooooodella paljon töitä niin ei kerkee ajattelee muuta ku töitä...aika voisi ehkä mennä nopsaa :D

ainih, eksäkin kävi kylässä(mulle tuli joku sen lasku) ja kertoi että oli löytänyt uuden naisen. olin onnellinen sen puolesta sillä se nainen vaikutti kaikin puolin sellaiselta että voisi olla oikea naikkonen eksälleni...ainaki sellainen mitä minä en ollut. tuli hyvä mieli kun näin että eksälläni oli hyvät fiilikset :)

ensi viikolla ajattelimma työkamun kaa mennä kattoo toisen kerran tuon sinkkuelämää-elokuvan, kun se oli niiiiiin  HYVÄ!!! tai no kaikki ne vaatteet...ja maisemat..ja kengät...ja laukut...ja se hahmojen välinen huumori..pakkoha se o mennä sit uudellee tsiigaa..jos  vaik joku kenkäpari jäi huomaamatta ;) heh.

 

mut jos ny lopettelen tältä erää.....

 

viiiiiiiii seeeeeeeeeees!

 

*Jiii-i.