on taas kulunut aikaa kun olen itsestäni tänne merkkejä jättänyt.

paljon on tapahtunut eikä oikein tiedä mistä aloittaisi....


ehkä se tuorein asia elämässäni on ero..ero melkein vuoden kestäneestä suhteesta. emme jaksaneet vain, liikaa vaikeuksia taustalla. toki, itkin päivän, mutta sen jälkeen olo on ollut vapautunut...vapaa kahleista. nyt elämäni vasta alkaa, on sellainen tunne :-)


jännittyneenä odotan tulevaa....olen kohdannut sieluntoverini, hänen tapaamistaan odotan innolla. olen toisaalta peloissani...'cos i might fall for him....badly....and he lives 700 km away from me.....but....

things happend 'cos they're meant to....and i'm taking one day at a time....but still....<3


ei minulla ole muuta sanottavaa tällä hetkellä...oon punaviineissäni tässä kun kirjoitan...menen katsomaan vielä pari jaksoa sinkkuelämää ja sen jälkee nukkumaan...


sweet dreams <3