mikä siinä on että aina mulle tulee kaikki ne ärsyttävät asiakkaat?? aina se sama nainen, joka "ei koskaa tiiä mitä haluaa" tai se nainen joka tuo ne ad/hd-muksunsa mukanaan ja antaa niiden juosta valtoimenaan että minä saan hikikarpalot otsalle pelkästä sivustakatsomisesta??

Kuten tänään, hihani melkein paloivat kun huomasin erään nuoren todella omaperäisen naisen tulevan meille ostoksille....lapset mukanaan :-O Tästä naisesta minulla on muutama oikein huono muistikuva ja kauhulla odotinkin että mitähän tällä kertaa!

"OLIVEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!! Tuu tänne liikkeesee, äiti sovittaa vaatteita" eikä lapsi tullut ja äiti katsoi minua tyynen rauhallisesti "no sähän näät ne siitä tiskiltä", olettaen että minä oon joku lastenvahti. Ja ku en TODELLAKAAN ole!! Hetken katsoin ku ne kakarat juoksenteli käytävällä ja totesin naiselle että "ny ne kuule lähti tost menee". "eikai? no voi ei? " ja sit se sama huuto, mutta sovituskopista "OLIVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!Tuu tänne tai polkupyörä menee varastoon". Siis voi hyvä luoja.  Yritin siinä pitää pokkaani ja hermojani, ja onnistuin siinä, ja tästä olen erityisen ylpeä :-) Lopulta, nainen sanoo "laitakko nää paikoillee mun tarvii mennä lasten perää"...ja sitku se lähti ni ne pennut oli ehtiny jo mennä hukkaan. MUAHHAHHAHHAA!!!

Okei, siis jos tehdään lapsia, niin niiden perään saisi katsoa, varsinkin kun ollaan ostoksilla ja vieläpä ei halvimmassa liikkeessä. Pelkään joka kerta kun tänne kauhukakarat ilmestyy että "mikäs tänää laitetaa remonttii?". Ja sit jos jotain särkyykin niin taputellaa lasta päähän ja katsotaan myyjää silmiin ja sanotaa "ei meiä Mikko tahallaa, eihä meidän tätä tarvi maksaa? Tämä on valitettavan monesti totta, että näin käy. Siinä ei silloin auta ku hymyillä ja mennä takahuoneesee huutaa seinälle SAATANAA!! :-D

Eli siis.....Jos viina on vain viisaille, samaa voisi sanoa lasten hankinnasta.

Minulle viina maistuu, lapset ei.