Katson itseäni peiliin enkä melkein tunnista itseäni. Kuka on tuo onnellisen rauhallinen nainen joka minua peilistä katsoo? Onko se sama nainen joka on kironnut elämänsä alimpaan helvettiin, uskotellen itselleen että ei kykene muuttumaan, ei pysty päästämään irti menneisyyden kahleista? Onko kyseessä Se nainen, joka melkein jo menetti uskonsa AITOON rakkauteen?

- Kyllä, minä se olen.

 

Olen vihdoin löytänyt jotain mitä olen koko elämäni etsinyt - tiedostaen ja tiedostamatta; kumppanuutta, yhteneväisyyttä, samankaltaisuutta, älykkyyttä, keskustelua elämästä sekä kaikesta turhanpäiväisestä. Rakkautta, tunnetta että sinua rakastetaan. Intohimoa, ulkoista viehättänyyttä, silmiä joita voisin tuijottaa sen tuhat vuotta. Olen vihdoin löytänyt sisälleni rauhan, jollaista en uskonut edes olevan olemassa.

 

Viikonloppuni miehen kanssa oli elämäni paras viikonloppu ja toivoin että se ei olisi koskaan loppunut. Hän tuli luokseni 700 km ja en voisi olla otetumpi tästä että hän on valmis hyppäämään tuntemattomaan vain tullakseen luokseni. Ja minä, joka en IKINÄ yleensä valmista miehelle ateriaa, olin valmistanut kynttiläillallisen punaviinin ja Elviksen kera. Jotenkin, hän vaikutti ennen näkemistämme sellaiselta henkilöltä jonka eteen olisin valmis tekemään mitä vain...eikä tämä vaikutelma mihinkään muuttunut, vahvistui vain mitä enemmän aikaani hänen kanssaan vietin.

 

"Miten olet noin rauhallisen ja tyynen oloinen?" on kysymys jonka olen jo pariin otteeseen kuullut minulta kysyttävän. Olen itsekin sitä miettinyt ja huomannut että kaikki negatiiviset tuntemukset joita minulla on aiemmin ollut, ovat poissa. Minua ei ahdista ajatus olla miehen kanssa, ei pelota sitoutua, vaikka loppuiäksi. Tuntuu että en elämääni muuta kaipaa, vaikka kaikki muu elämässäni menisi perseelleen, minulla on maailman ihanin mies <3 Hän saa päiväni paremmaksi pelkällä naurullaan, haluaisin vain hukuttaa hänet suudelmien mereen ja uida myötävirtaan.

 

Ymm'ärryksemme toisiamme kohtaan on omaa luokkaansa. Minut on "luokiteltu"  yhdeksi "vaikeimmista ja vittumaisimmista ihmisistä", mutta hänen kanssaan, meillä on täydellinen ymmärrys. En ole koskaan aiemmin tuntenut tällaista yhteneväisyyden tunnetta mitä hänen kanssaan tunnen. Tuntuu siltä että olen vihdoin löytänyt sielunkumppanini.

 

Eikä minulla ole enää kiire mihinkään. Tiedän että asiat sujuvat hyvin eikä minua enää mikään voi haavoittaa. Minulla on ihanin mies mitä maa päällään kantaa, kaikki muu tulee siinä mukana.

 

Enkä olisi ikinä voinut kuvitella sanovani tätä, mutta....

...voisin kuvitella eläväni hänen rinnallaan elämäni loppuun saakka. I love him <3

 

"All you need is love"